Gedragsregels
Onze zorgverleners doen hun uiterste best om de best mogelijke zorg te bieden. We begrijpen dat het
mogelijk is dat u het niet altijd met ons eens bent, boos bent of ontevreden bent. We hebben alle begrip
voor uw emoties, inclusief boosheid en frustratie.
Desalniettemin tolereert onze organisatie geen enkele vorm van grensoverschrijdend gedrag, zoals
beledigingen, schelden en kwetsende opmerkingen tegenover onze zorgverleners.
In geval van dreigend fysiek geweld of ernstige lichamelijke bedreigingen zal de patiënt onmiddellijk uit de
praktijk worden verwijderd, en er zal aangifte worden gedaan.
Grensoverschrijdend gedrag wordt intern geregistreerd. Bij herhaaldelijke incidenten van
grensoverschrijdend gedrag kan de patiënt de toegang ontzegd worden en kan uiteindelijk worden
uitgeschreven.
Alle telefoongesprekken worden voor kwaliteitsdoeleinden opgenomen en kunnen teruggeluisterd
worden.
Wees zuinig op onze zorgverleners. Ze zijn er voor u en uw dierbaren om de best mogelijke zorg te
bieden.